Medicina internă și medicii interniști

Ce este medicina internă?

Medicina internă este o ramură a medicinei care se ocupă cu diagnosticarea și tratamentul bolilor din organism. Aceasta este una dintre cele mai importante ramuri din toate domeniile medicale.

Așadar, medicina internă poate fi definită ca o specialitate medicală care se ocupă cu diagnosticul și tratamentul bolilor din organism, de obicei prin investigații precum examenul fizic, analizele de laborator, radiografiile (raze X), endoscopie sau diverse proceduri chirurgicale.

Medicii interniști sunt specialiști care tratează pacienții cu orice fel de boala sau tulburare in interiorul corpului lor. Ei diagnostichează și tratează multe afecțiuni diferite, inclusiv boli de inimă, cancer, diabet, infecții și multe altele.

Ce face un medic internist?

Interniștii sunt medici specializați în tratarea problemelor din interiorul corpului. De asemenea, diagnostichează și tratează boli ale sistemului digestiv, respirator, circulator și nervos. Ei sunt instruiți să înțeleagă cum funcționează aceste sisteme împreună cu alte organe din corpul uman. Interniștii au la dispoziție, de asemenea, o gamă largă de instrumente și tratamente pe care le pot folosi pentru a ajuta pacienții să se recupereze după boală sau vătămări.

Doctorii interniști vă vor efectua un examen fizic complet, inclusiv verificarea ritmului cardiac și a tensiunii arteriale, ascultarea plămânilor cu un stetoscop, căutarea semnelor de infecție în gât sau nas și verificarea semnelor de cancer printr-un examen rectal.

Cât durează, în medie, un control efectuat de un doctor internist?

Pentru a răspunde la această întrebare, trebuie mai întâi să fiți familiarizat cu ce este un control de medicină internă. Un control de medicină internă este o examinare medicală a corpului pacientului pentru a afla cauza simptomelor acestuia. Examenul poate dura până la 45 de minute, mai mult sau mai puțin în funcție de pacient, și include teste precum tensiunea arterială, pulsul, temperatura și greutatea.

Pentru cele mai bune rezultate ale analizelor medicale, se recomandă realizarea analizelor la fiecare an, astfel încât afecțiunile să fie detectate și tratate înainte ca acestea să capete o formă finală. Țineți minte, este mai bine să preveniți decât să tratați. Din toate punctele de vedere